Inlägg: 1287316
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Timos skridskoåkning var bedrövlig förra säsongen, krävdes en "hel" säsong plus en till försäsong för att han skulle bli så här bra igen.
Han hade levererat även med Challe vid rodret men om laget i stort gått så pass bra är däremot en annan femma. Där är känslan helt klart att vi är bättre rustade med PC!
Han hade levererat även med Challe vid rodret men om laget i stort gått så pass bra är däremot en annan femma. Där är känslan helt klart att vi är bättre rustade med PC!
Sv: Apropå nånting...
söder över:
Jäkla gött att Timo m.fl. spelar lysande denna säsong, måste ju säga att det är riktigt skönt att vi har Perra, årets värvning! Snacka om att ha feeling att coacha detta Timrå och få alla att dra åt samma håll.
Hade vi haft Challe hade våra spelare sett ut som Erik Forsell i gårdagens intervju.
Enligt mitt tycke var Challe var här alldeles för många år och sabbade nästan precis allt, skönt att han är väck.
Av Perra blir man glad;)
Over and out.
Jäkla gött att Timo m.fl. spelar lysande denna säsong, måste ju säga att det är riktigt skönt att vi har Perra, årets värvning! Snacka om att ha feeling att coacha detta Timrå och få alla att dra åt samma håll.
Hade vi haft Challe hade våra spelare sett ut som Erik Forsell i gårdagens intervju.
Enligt mitt tycke var Challe var här alldeles för många år och sabbade nästan precis allt, skönt att han är väck.
Av Perra blir man glad;)
Over and out.
challe baj*ade på denna offensiva kraft. timo la alldeles för många självmords passningar ni vet dom där från bakom förlängd mållinje å in framför mål. sådana som både hirso å pikka gjort mål på så här långt...
förtroende å likasinnade lekkamrater=succe
skadorna har varit ett jä*la elände dock.
MEN NU!!! OJOJOJOJOJ. KUNG TIMO so far!