Inlägg: 1287358
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Jaha då är det dags för Brynäs igen då, Inte så man dör av upphetsning av att möta Brynäs.
Brynäs o MoDo spelar ES tråkigaste hockey, defensivt så det förslår.
Brynäs dock med några lirare i laget, det är väl den stora skillnaden emot MoDo som jag är övertygad hamnar i KS.
Blir tufft imorgon, den saken är säker.
RTS Brynäs o MoDo spelar ES tråkigaste hockey, defensivt så det förslår.
Brynäs dock med några lirare i laget, det är väl den stora skillnaden emot MoDo som jag är övertygad hamnar i KS.
Blir tufft imorgon, den saken är säker.
Det gäller då också att alla är "på tårna" och verkligen spelar Timråhockey med frenesi och framåtanda. Inte minst gäller det också att hålla sig från utvisningsbåset.
Mitt tips blir 2-4 med 4:de målet i tom kasse. Just go for it!!
Tyvärr kommer jag inte att kunna se matchen varken på plats eller på TV. Jag skall nämligen tillbringa kvällen på en bankett i Karlstad.
Jag hoppas att kunna få sms-rapporter av någon god vän.
Redigerad kommentar