Inlägg: 1287540
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
En fullbokad buss och en med 14 bokade platser av 16 (eventuellt full nu). Då blir det två bussar den här gången igen då, fast en av dem är av det mindre slaget?
Brynäs o MoDo spelar ES tråkigaste hockey, defensivt så det förslår.
Brynäs dock med några lirare i laget, det är väl den stora skillnaden emot MoDo som jag är övertygad hamnar i KS.
Blir tufft imorgon, den saken är säker.