Huge: Vi kan fortsätta i all evighet. Du skriver: "Vilket gör att domaren ifråga kanske väljer att i vissa tveksamma lägen fria" Jag kan skriva: "Vilket gör att domaren ifråga kanske väljer att i vissa tveksamma lägen fälla"
Det här blir bara tråkigt att fortsätta diskutera. Jag har sagt det jag ville säga och ägnar mig åt något trevligare nu. Bra så. Hoppas att ni förlorar imorgon.
Jag ringer en trollfitta och ber om ursäkt för något nu.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kan skriva: "Vilket gör att domaren ifråga kanske väljer att i vissa tveksamma lägen fälla"
Det här blir bara tråkigt att fortsätta diskutera. Jag har sagt det jag ville säga och ägnar mig åt något trevligare nu. Bra så. Hoppas att ni förlorar imorgon.
Jag ringer en trollfitta och ber om ursäkt för något nu.