Rooster23: Tycker inte det ser allt för allvarligt ut, såna här "hopstötningar" inträffar säkert ett par tre ggr. i varje match. Måste snart bli ett slut med dessa granskningar och avstängningar om inte hela denna säsongs eliserie ska börja likna mer och mer balett istället för kraftsporten hockey.
Inlägg: 1287628
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
tik02: Där håller jag med dig, Nu får det vara nog med granskningar o pajaserier.
Visst en armbågstackling, just därför heter det armbågstackling och bör såldes ge 2 minuter.
Snart är det slut på "kampen" i sveriges hockey om varje jäkla sitution skall omprövas.
Visst en armbågstackling, just därför heter det armbågstackling och bör såldes ge 2 minuter.
Snart är det slut på "kampen" i sveriges hockey om varje jäkla sitution skall omprövas.
Sv: Apropå nånting...
tik02: Du har helt rätt men jag tror Roosters inlägg var menat att fokusera på att det beror vilken klubb man tillhör ifall man blir avstängd eller ej.