Inlägg: 1287640
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Nån som har erfarenhet av O'Learys Östersund? Sänder dom Timrås matcher? Tänkte isåfall gå dit ikväll eventuellt.
Visst en armbågstackling, just därför heter det armbågstackling och bör såldes ge 2 minuter.
Snart är det slut på "kampen" i sveriges hockey om varje jäkla sitution skall omprövas.