Inlägg: 1288092
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
fighter: ja det är nog mvg. speciellt eftersom att timrå spelat "kack" många utav dessa matcher. kanske bra att spela skit nu å ändå hålla sig kvar i toppen för att runt jul få det mesta att stämma å äga hem den här sässen fullständigt!
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
För övrigt är ju disciplinnämnden patetisk, Laine fick inget för armbågen i nacken på Färjestadspelaren. Bara att konstatera att "storlagen" har fördelar (förutom Lance Ward).
Vart tog Wennerholmdrevet vägen???
Vart tog Wennerholmdrevet vägen???
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
fighter: absolut . speciellt då vi lyckas ta poäng i nästan varenda match . trots att spelet i många matcher inte är någon höjdare
det blir mvg.