1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288092

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
9 omgångar 17 poäng 3:a i tabellen,3 hemmamatcher,6 bortamatcher,
det blir mvg.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
fighter: ja det är nog mvg. speciellt eftersom att timrå spelat "kack" många utav dessa matcher. kanske bra att spela skit nu å ändå hålla sig kvar i toppen för att runt jul få det mesta att stämma å äga hem den här sässen fullständigt!

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
För övrigt är ju disciplinnämnden patetisk, Laine fick inget för armbågen i nacken på Färjestadspelaren. Bara att konstatera att "storlagen" har fördelar (förutom Lance Ward).
Vart tog Wennerholmdrevet vägen???

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
fighter: absolut . speciellt då vi lyckas ta poäng i nästan varenda match . trots att spelet i många matcher inte är någon höjdare

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Jag är nöjd med en poäng borta mot Brynäs.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer