fighter: ja det är nog mvg. speciellt eftersom att timrå spelat "kack" många utav dessa matcher. kanske bra att spela skit nu å ändå hålla sig kvar i toppen för att runt jul få det mesta att stämma å äga hem den här sässen fullständigt!
Inlägg: 1288106
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Fan vad full jag är, fan vad lite röst jag har, fan vad skönt med en poäng mot detta pissgäng, fula äkliga tröjor!!! härligt att ta ikapp 4-2, vi närmar går frammåt iaf, förut 0P borta mot BIF nu iaf 1P. Nu blir det krogen, veva lite brynäsare!!!!