Blizzard: Haha det finns många hitlåtar bland deras skivor. "Hon stod och gnagde på min planta! Hon stod och mumsa på mitt röka!"
Inlägg: 1288193
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: riktigt mysigt band, kul att fler timråiter är bekant med det =)
"tommy tommy forslar det bruna guldet, tommy tommy stanna stopp och ge halt, tommy tommy kränger det vita pulvret"
"tommy tommy forslar det bruna guldet, tommy tommy stanna stopp och ge halt, tommy tommy kränger det vita pulvret"
Sv: Apropå nånting...
Olle: "Men på natten tyst som katten, smyger jag i källaren ner... hemligt lager av pizza och röka.. ingenting ska stoppa mej"