Inlägg: 1288202
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vad säger man om det här då?
"Timrå spelade i kväll mot Brynäs. Efter matchen sade han så här om sin framtid till Sportbladet.
– Jag har bestämt mig, men kan förstås inte säga något än. Vi går ut med det i morgon, ni får se då.
Om jag säger att du redan har skrivit på för Frölunda, vad säger du då?
– Jag har inga kommentarer till det."
"Timrå spelade i kväll mot Brynäs. Efter matchen sade han så här om sin framtid till Sportbladet.
– Jag har bestämt mig, men kan förstås inte säga något än. Vi går ut med det i morgon, ni får se då.
Om jag säger att du redan har skrivit på för Frölunda, vad säger du då?
– Jag har inga kommentarer till det."
"tommy tommy forslar det bruna guldet, tommy tommy stanna stopp och ge halt, tommy tommy kränger det vita pulvret"