Laken: Ja du ska se att bredden kommer att hålla oss kvar däruppe...
Inlägg: 1288300
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jag hade också önskat att Robin blivit kvar! Men vi vet ju inte vad som skedde, kanske dubblade t.ex. Nubben Timrås bud i sista sekund?
Och något/några rätt måste ju klubbledningen bevisligen ha gjort när vi ligger 3:a i serien.
Samtidigt är jag också orolig för bredden och hur vi ska täcka upp vid skador.
Och något/några rätt måste ju klubbledningen bevisligen ha gjort när vi ligger 3:a i serien.
Samtidigt är jag också orolig för bredden och hur vi ska täcka upp vid skador.