Inlägg: 1288328
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: Tillägg: Visst kan man ana att TIK kalvat sig en aning genom att vara ute lite väl sent. Men ingen kunde väl ana denna gång att reprisvärvaren skulle lura i vassen?
Paniken lär vara hyfsat stor när kansliet slår upp portarna imorgon. Som sagt, 12 forwards under kontrakt, men endast 10 disponibla, finfint!
Edit: Skönt med ett hattrick... Nu loggar jag ut!
Paniken lär vara hyfsat stor när kansliet slår upp portarna imorgon. Som sagt, 12 forwards under kontrakt, men endast 10 disponibla, finfint!
Edit: Skönt med ett hattrick... Nu loggar jag ut!
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Laken: TIK gav Robin det han ville ha, men ändå så valde han Timrå Väst. Varför kommer vi nog aldrig att få veta.
Har jag nånstans skrivit att man inte har gjort ett enda rätt? Det stora felet är dock att vi fortfarande bara har 12 forwards under kontrakt. Nu MÅSTE Sonnenberg in. Det finns inget annat. Eller kanske, kanske finns det nån billig lösning i Kovland tills vidare?
Har jag nånstans skrivit att man inte har gjort ett enda rätt? Det stora felet är dock att vi fortfarande bara har 12 forwards under kontrakt. Nu MÅSTE Sonnenberg in. Det finns inget annat. Eller kanske, kanske finns det nån billig lösning i Kovland tills vidare?
Sv: Apropå nånting...
han nämner inte timrå, kan ha att göra med att vi ligger 3:a nu precis som då :P
Länkar:
Hockeybloggen med Tomas Ros
Hockeybloggen med Tomas Ros
Och något/några rätt måste ju klubbledningen bevisligen ha gjort när vi ligger 3:a i serien.
Samtidigt är jag också orolig för bredden och hur vi ska täcka upp vid skador.