1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288484

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Jag tror att Alexander L är minst lika bra som Robin, låt honom få lite tid och att bli riktigt frisk i sin hand ,så är Robin ett minne blott,
Var inte Robin en nöd lösning....när Alexander var skadad.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nybbe: vi har fortfarande bara 12forwards och 2 är skadade, så då spelar det inte så mycket roll om Larsson gör så vi glömmer linqvist.

Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Problemet är att vi ha för få spelare, inte att de vi har är för dåliga.
2 spelare till bör in i truppen - omgående.

De pengar somliga tror att vi har för att låna in Sonnenberg ytterligare en säsong, kan mycket väl investeras i två ytterligare kedjespelare för en billigare summa.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer