Nybbe: Problemet är att vi ha för få spelare, inte att de vi har är för dåliga. 2 spelare till bör in i truppen - omgående.
De pengar somliga tror att vi har för att låna in Sonnenberg ytterligare en säsong, kan mycket väl investeras i två ytterligare kedjespelare för en billigare summa.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
2 spelare till bör in i truppen - omgående.
De pengar somliga tror att vi har för att låna in Sonnenberg ytterligare en säsong, kan mycket väl investeras i två ytterligare kedjespelare för en billigare summa.