Hahl Bundy: Om du försöker skämta så är det inte roligt
Inlägg: 1290071
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
KniveN: Matsson...han syftar på inlånade Matsson...Men skratta lite om än tillgjort så blir han inte ledsen. ;-)
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
KniveN: Nä man ska inte skämta om såna här saker som man tar allvarligt på.
Man jag tycker allting har blivit ett skämt kring det här.
edit: Men vi har den 13:e forwarden idag o det är ju spec. eller?
Man jag tycker allting har blivit ett skämt kring det här.
edit: Men vi har den 13:e forwarden idag o det är ju spec. eller?
Redigerad kommentar