Inlägg: 1290072
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Hahl Bundy: Jag håller med dig till hundra procent Mr 50 k.
Nu ska jag bara gå igenom dina inlägg för att se vad jag håller med om.
Nu ska jag bara gå igenom dina inlägg för att se vad jag håller med om.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Hahl Bundy: Det luktar skämt om ditt skämt, nu har du skämt ut dig...
Man jag tycker allting har blivit ett skämt kring det här.
edit: Men vi har den 13:e forwarden idag o det är ju spec. eller?
Redigerad kommentar