Olle: Ah okej! Jamen Hynning klarar vi oss gott utan hehe :P Axelskadan verkar inte vara så farlig dårå, det är bra :) Aww kul för Juha :D Hihi tack tack!
Inlägg: 1290141
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
saasta: Trots ett omfattande steroidprogram så åker nog Färjestad på pisk ikväll ;-)