saasta: Trots ett omfattande steroidprogram så åker nog Färjestad på pisk ikväll ;-)
Inlägg: 1290144
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Timrå Icon: Hehe ja det hoppas jag! Verkar vara en lovande första femma idag tycker jag! En nästan komplett finska femma ^^