Blizzard: SAIK hade14 poäng innan denna omgång och vi hade 17, de betyder att dom nu fick 17 och vi fick 18, så då går dom väl inte om oss ?
Inlägg: 1290593
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Snoop: Dålig uppdate på HS tabell. men va faaaaan what ever, vi suger ju fan ap balle, hade kunnat varit noll poäng mot SAIK iaf 1-2P där hade vi tur, BIF hade vi kunnat torka hårt emot, dom krossa ner oss efter 4-2 vi kontrar typ in 4-3, idag var vi kass. inte så jävla säker 3:e plats!!!!