Snoop: Dålig uppdate på HS tabell. men va faaaaan what ever, vi suger ju fan ap balle, hade kunnat varit noll poäng mot SAIK iaf 1-2P där hade vi tur, BIF hade vi kunnat torka hårt emot, dom krossa ner oss efter 4-2 vi kontrar typ in 4-3, idag var vi kass. inte så jävla säker 3:e plats!!!!
Inlägg: 1290602
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Blizzard:
MEN vi tar fortfarande poäng även när vi gör skitmatcher. Förra säsongen så hade denna uddamålsförlust kommit under full tid.
Vi har haft en lite svacka de senaste matcherna, men det finns en trygghet i laget som jag aldrig såg under Challe som gör att jag tror att det vänder redan på lördag.
MEN vi tar fortfarande poäng även när vi gör skitmatcher. Förra säsongen så hade denna uddamålsförlust kommit under full tid.
Vi har haft en lite svacka de senaste matcherna, men det finns en trygghet i laget som jag aldrig såg under Challe som gör att jag tror att det vänder redan på lördag.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
-Ineffektivt i PP
-Blek förstafemma
-Bara 1 poäng
Känns sådär.
Publiksiffran under 5 000 känns helt värdelös.
-Blek förstafemma
-Bara 1 poäng
Känns sådär.
Publiksiffran under 5 000 känns helt värdelös.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Blizzard: live2.hockeyligan.se/live_v4/index.html?game=20101014-TIK-FBK
Hockeyligan.se är lika mutad som Rådbjer, står att FBK vann med 4-2 ......
Hockeyligan.se är lika mutad som Rådbjer, står att FBK vann med 4-2 ......