Inlägg: 1290612
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Per HApps:
Det är "gött".
Och vi ligger 3:a, är fan bra.
3 pinnar på lördag!!
Det är "gött".
Och vi ligger 3:a, är fan bra.
3 pinnar på lördag!!
Real Nubben ligger på en hedrande 12:e plats. Herrlich