1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1290607

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
-Ineffektivt i PP
-Blek förstafemma
-Bara 1 poäng

Känns sådär.

Publiksiffran under 5 000 känns helt värdelös.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
PEAP: Inte konstigt att det kommer så lite folk. Vi spelar ju ingen glamourhockey precis och det som oroar är att det stegvis blir sämre och sämre.

Finnfemman är helt under isen. Visst har Hirso känsliga handleder men Krykov var en raket i jämförelse. Pikken vet jag inte riktigt vad han håller på med. Han är mest i vägen. Ok att han mycket väl kunnat bli tvåmålsskytt om siktet hade varit det rätta, men ändå. När det sen gäller Pärra så ser det ut som om att ryggen spökar igen...

Powerplay blir man inte klok på. Vi byter tränare, spelsystem och det kommer in en massa nya spelare och ändå ser du ut som vanligt. Jag förstår ingenting.

Äh, varför ens få nån form av panik när vi lägger trea? Jodå TJ, jodå...

Edit: Skönt även för själen att Sanny får kliva in och avgöra.

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
PEAP: var du där själv.

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
PEAP:
Real Nubben ligger på en hedrande 12:e plats. Herrlich

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.