Inlägg: 1290636
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Självklart ska man inte älta, men att sitta och skrävla över vår storhet är det inte läge för just nu känner jag.
Slarvigt och struligt varvas med en liten del finlir, ödmjukhet och ett rejälare, enklare spel skulle jag må bättre av. :-)
Slarvigt och struligt varvas med en liten del finlir, ödmjukhet och ett rejälare, enklare spel skulle jag må bättre av. :-)
Men finns det inte pengar så finns det inte. Eller nåt.