Inlägg: 1290683
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Jockz: Äsh, han e så ful i helskägg så låt han le lite då. Hellre han än den där Johansson, den vill jag bara trycka in i planket så det blir en fläck kvar bara.
Fan tänk att Fanny alltid ska göra mål mot just Timrå, avgörande denna gång vilket är ännu värre.