Jockz: Äsh, han e så ful i helskägg så låt han le lite då. Hellre han än den där Johansson, den vill jag bara trycka in i planket så det blir en fläck kvar bara.
Inlägg: 1290686
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Efter jävulsk scrollning vet jag nu att det var hustruälskaren Rådbjer som dömde! Fin kille på många vis!