1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614804 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1290741

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?

honhunden: Sonnie har skött försäsongen enligt plan och tränat stenhårt. Han har själv uttryckt att han känner sig bättre tränad än någonsin.
Om han inte erbjuds kontrakt av Timrå, skulle han då bara lägga ner säsongen?
Allt slit till ingen nytta? Se inte uttalandet som skrivet i sten. Se det mera som en förhoppning/önskan att få spela här med oss.
Om Timrå IK avvaktar vidare ända in i evigheten är det klart att han väljer en annan klubb. Det skulle jag också göra om jag var i hans sits.


Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: du tror inte att han vetat om att han ska till timrå och tränat därefter då??

jag tror han har vart klar länge och att det här bara är spel för galleriet!!

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: En liten tanke kring detta vore ju att han... möjligtvis.. i såna fall.... skulle kunna tänka sig att spela i Kanada istället för att prompt sticka över till Sverige, men vem är väl jag att döma...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.