1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614804 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1290747

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: En liten tanke kring detta vore ju att han... möjligtvis.. i såna fall.... skulle kunna tänka sig att spela i Kanada istället för att prompt sticka över till Sverige, men vem är väl jag att döma...

Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Kattgubben: Hoppas kan man väl alltid men dessvärre verkar han ha trivts alldeles utmärkt här i Sverige. Det känns som första prio för killen.
Det är ju självade faan att vår klubbledning idlar på 0 och endast njuter av den tredjeplats vi har för tillfället i stället för att bearbeta sponsorer och förhandla med t.ex. Norrlandsinvest om Sonnenbergs lönecheck.
Ju fler gånger jag läser intervjun med TJ om saken desto mera förbannad blir jag. Den andas glidarmentalitet.. Aaaargh!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.