1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614804 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1290755

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Kattgubben: Hoppas kan man väl alltid men dessvärre verkar han ha trivts alldeles utmärkt här i Sverige. Det känns som första prio för killen.
Det är ju självade faan att vår klubbledning idlar på 0 och endast njuter av den tredjeplats vi har för tillfället i stället för att bearbeta sponsorer och förhandla med t.ex. Norrlandsinvest om Sonnenbergs lönecheck.
Ju fler gånger jag läser intervjun med TJ om saken desto mera förbannad blir jag. Den andas glidarmentalitet.. Aaaargh!

Svarskommentarer

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: Förklara var Norrlandsinvest passar in i bilden. Jag är nyfiken.

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?
Herminator: Såg iaf 2 nya "reklamer" i arenan idag. När spelaren som gör första målet ska hämta sitt pris så fick Karlsson även sen stor skylt där det stod ICA maxi. Samt att det visades någon form av Skoda-platser på jumbotronen som jag inte har sett förut, kanske inte är nytt?

Kanske kan tända lite hopp om att föreningen har sålt mer reklam :)

Sv: Vem blir Timrås 13:e forward?

Herminator: Glidarmentalitet? Norrlandsinvest? Jomentjenare.  


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.