Det är väl nu man ska fråga sig "What would Sonnenberg do?"
Inlägg: 1291630
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
saasta: antagligen inte som corso... dvs slå en passning sedan står han stilla isst för att ta ny position å aktivt hjälpa lander... signikativt för timrås spel... man hjälper inte varandra något nämnvärt direkt utan slår ifrån sig puck å reagerar inte mycket vad som sedan händer...
undantaget är väl våra skridskostarka killar som orkar åka runt å hitta ytor. tex
röymark!
undantaget är väl våra skridskostarka killar som orkar åka runt å hitta ytor. tex
röymark!