Inlägg: 1291649
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
söder över: Ack ja! Det är synd och skam att det har blivit ett så dåligt spel inom laget! Dem borde prata mer på plan, veta vart man har varandra och kunna samspela mer som en kedja och inte som individer. Röymark verkar spela väldigt bra men han kan ju tyvärr inte bära hela laget! :(
undantaget är väl våra skridskostarka killar som orkar åka runt å hitta ytor. tex
röymark!