250kg kärlek: Messerschmidten säger att det nog borde heta break och inte brake.
Själv har jag också funderat på isens beskaffenhet i hemmaarenan, fast har kommit fram till att det nog mer beror på spelarens oskicklighet att kunna ta emot ett pass eller leverera en passning.
Den här nymodigheten med power break känns ändå som något väldigt onödigt som snarast borde avskaffas, ungefär som en ishockeyns motsvarighet till minimjölken.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
250kg kärlek: Messerschmidten säger att det nog borde heta break och inte brake.
Själv har jag också funderat på isens beskaffenhet i hemmaarenan, fast har kommit fram till att det nog mer beror på spelarens oskicklighet att kunna ta emot ett pass eller leverera en passning.
Den här nymodigheten med power break känns ändå som något väldigt onödigt som snarast borde avskaffas, ungefär som en ishockeyns motsvarighet till minimjölken.