1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293125

Sv: Isen - en trolig orsak?
Dream Team: Det är ju en rätt stor skillnad på is och is. Jag som glad amatör föredrar ju att åka i B-hallen där isen är stenhård framför smöret i E.on men även isen i Gärde är betydligt hårdare än just E.on. Sen om det är bättre eller sämre vet jag inte men med en mjuk is borde man ju rimligtvis bli mer trött?

Svarskommentarer

Sv: Isen - en trolig orsak?
Frella: Ja exakt. Var det inte någon utredning gällande om isens mjukhet hade något samband med alla ljumskskador vi hade ett tag? Vi spelar ju trots allt hälften av alla matcher på den isen

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer