Icing-Ove: nere på botten där är det toppen havet e djupt
Inlägg: 1293363
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Men cyklop!! det kan man behöva när man ska simma.. =) det kankse är det domarna har tagit på sig, därför ser dom så dåligt. MÅSTE VARA SÅ.. nu förstår jag SPUDISEN!!!