Blizzard: Men cyklop!! det kan man behöva när man ska simma.. =) det kankse är det domarna har tagit på sig, därför ser dom så dåligt. MÅSTE VARA SÅ.. nu förstår jag SPUDISEN!!!
Inlägg: 1293365
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
4 matchers avstängning o 18 000 kr i böter fick "Beachen".
Så här lyder domen:
"Spelare har skyldighet att hålla uppsikt över domaren och att göra ansträngningar för att försöka undvika kollisioner".
Ska man skratta el. gråta?
Så här lyder domen:
"Spelare har skyldighet att hålla uppsikt över domaren och att göra ansträngningar för att försöka undvika kollisioner".
Ska man skratta el. gråta?
Redigerad kommentar