Inlägg: 1293458
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Se där ja. Brynäs knyter till sig en hyfsat meriterad målvakt. Kunde de inte ha löst det från början i stället för att harva på med Björn Bjudning?
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
Sv: Apropå nånting...
Boork om hur det sett ut hittills.
Den sura getingen säger bla så här:
HV: "HV spelar inte enligt den nya svenska stilen."
Modo: "För mycket av den gamla svenska stilen dominerar."
Timrå: "Är varken ny eller gammal i sin stil."
Jaså?
Den sura getingen säger bla så här:
HV: "HV spelar inte enligt den nya svenska stilen."
Modo: "För mycket av den gamla svenska stilen dominerar."
Timrå: "Är varken ny eller gammal i sin stil."
Jaså?
Så här lyder domen:
"Spelare har skyldighet att hålla uppsikt över domaren och att göra ansträngningar för att försöka undvika kollisioner".
Ska man skratta el. gråta?
Redigerad kommentar