TIKbiff: det tvivlar jag på, han lär nog vilja ha bra betalt också.
Inlägg: 1294474
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Kan nog tänka mig att vi skulle få betala 50-60% mer än vad LHC fick ge för honom iaf. Ingen visste vem han var innan men riktigt så är det ju inte nu.