dr-nix: Kan nog tänka mig att vi skulle få betala 50-60% mer än vad LHC fick ge för honom iaf. Ingen visste vem han var innan men riktigt så är det ju inte nu.
Inlägg: 1294476
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: snubben har meriter från NHL. KHL och Schweiziska ligan. Han är inte billig.