Kattgubben: nja det finns fortfarande värre killar inom svensk hockey...
Inlägg: 1296630
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
söder över: inte ens ledin viftar med klubban i ansiktet på folk i motståndarbåset
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
söder över: Jo då för sjutton.. fast att dryga ut truppen med ytterligare ett rötägg gör ju på intet sätt saken bättre :)