söder över: inte ens ledin viftar med klubban i ansiktet på folk i motståndarbåset
Inlägg: 1296637
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
El Maco: meeen hur svårt ska det vara! stackarn har tics! =)
nej just den här saken var rätt låg! tappa lite kontroll tror jag.
ynkrygg för övrigt om corso bjuder upp kan man väl inte tacka nej! han är ju bara 1,40 tyyyp...
www.youtube.com/watch?v=hzsJj_7ckAk
jag tror att axelsson har tittat på youtube jag! =)
nej just den här saken var rätt låg! tappa lite kontroll tror jag.
ynkrygg för övrigt om corso bjuder upp kan man väl inte tacka nej! han är ju bara 1,40 tyyyp...
www.youtube.com/watch?v=hzsJj_7ckAk
jag tror att axelsson har tittat på youtube jag! =)