Är det bara jag som tycker att Pitkämäki borde få fortsatt förtroende mellan stolparna.....?
Inlägg: 1296992
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Timrå Icon: Jag fattar ingenting? Pitten skulle självklart ha stått ikväll för han kan ju knappast vara sliten.