Timrå Icon: Jag fattar ingenting? Pitten skulle självklart ha stått ikväll för han kan ju knappast vara sliten.
Inlägg: 1297005
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Ambroo: varför då . åkerlund har ju en enorm högsta nivå . och de lär nog behövas i kväll . de lär nog inte bli en sån där match då de räcker att ta de man ska och inte kunna lastas för något mål bla bla bla . utan idiot räddningar . de där extra .