Inlägg: 1298040
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Neggar lite på förhand:
Vad fan har hänt med vårt hemmaspel!?!!!11 Det ser ju förjävligt ut. Skämmes tamejfan!
Torsk igen - man kan ju grina för mindre. Så ja.. nu var det sagt.
:S
Vad fan har hänt med vårt hemmaspel!?!!!11 Det ser ju förjävligt ut. Skämmes tamejfan!
Torsk igen - man kan ju grina för mindre. Så ja.. nu var det sagt.
:S
Benen skakade o det svartnade för ögonen, men jag gav inte upp!
F.ö neggar jag nåt kopiöst inför kvällen.
Jag fick banner av Tatoomaster Nomad sist, då jag trodde på vinst o vi torskade mot FBK.
Han har tatuerat in kärleken o passionen på sin arm igår o känner jag honom rätt så lipade han som en lite pojke som tappat hallonklubban i rännstenen.
Han är så känslig, den mannen.
Redigerad kommentar