Inlägg: 1298063
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Kattgubben: Ja fy fan vad illa vi spelade idag. Ingen struktur i uppspelen och totalt kaos i egen zon.
Sedan var ju Kolan segare än nånsin och Hynnings kroppsspråk ska vi inte ens tala om.
AGERA NU!!!
Sedan var ju Kolan segare än nånsin och Hynnings kroppsspråk ska vi inte ens tala om.
AGERA NU!!!
Vad fan har hänt med vårt hemmaspel!?!!!11 Det ser ju förjävligt ut. Skämmes tamejfan!
Torsk igen - man kan ju grina för mindre. Så ja.. nu var det sagt.
:S