Snoop: Inte hota, det är riktigt fult!
Inlägg: 1300189
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Suverän insats av mitt "lag", igen. Det finns ingen sammanhållning, ingen glädje och man litar inte till varandra. Det är inget lag, det är ett gäng hopplösa individer som driver runt planlöst och stirrigt.
Jag är orolig nu. Riktigt orolig.
Jag är orolig nu. Riktigt orolig.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Två Norrlandslag i topp i tabellen. Det kanske kan få en och annan Norrlänning att le.