Två Norrlandslag i topp i tabellen. Det kanske kan få en och annan Norrlänning att le.
Inlägg: 1300238
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Lite Frölunda varning på Timrå IK. Blir personligen mycket förvånad om vi ligger på slutspelsplats efter Karjala.
Hur fan ska man orka ta se ut till Eon på torsdag och bevittna ännu en match?
Hur fan ska man orka ta se ut till Eon på torsdag och bevittna ännu en match?