Inlägg: 1300278
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Men splitta finnfem för helvete ! idag var flickkjedjan Barbo svensson Antonia axelsson katten larsson bäst säger allt det en kedja som hör hemma i kovlands serie. Behövs minst två forwards till när skador lander JVM mm avlöser varandra. VAKNA linkan och snål T johansson kvalserien annars.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
John K: Näh det kan väl inte det....Suck. Nån som vet om det finns ståplats biljetter kvar på torsdag?
Nu gäller det att vända den negativa trenden.