Inlägg: 1300262
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: Glöm inte att det knappast kan bli sämre nu. Nu är det slutsålt på torsdag och vi går alla dit och stöttar laget till en hemmaframgång mot Modo.
Nu gäller det att vända den negativa trenden.
Nu gäller det att vända den negativa trenden.
Hur fan ska man orka ta se ut till Eon på torsdag och bevittna ännu en match?