Icing-Ove: Hur mår du ijentligen? Jag blir lite orolig. Du har bytt infallsvinkel.
Inlägg: 1300284
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
73Sjöbba: Jag håller mentalt på att intala mig om att vi egentligen vann. Pärra gjorde fyra mål i slutminuten. Det känns bättre i själen då. Annars blir det två sömnlösa nätter
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
73Sjöbba: Jag blev så glad av fighten och vår vändning, jag mår bra just nu, ingen ångest ;-)