73Sjöbba: Jag blev så glad av fighten och vår vändning, jag mår bra just nu, ingen ångest ;-)
Inlägg: 1300291
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Icing-Ove: På Torsdag får ni möta ett riktigt hönsgäng, tror inte du behöver ha några ångestkänslor efter den matchen heller. :)