Inlägg: 1300929
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Vet du nåt om Varför han valde TIK?
Fick han inte stå i VIK? Ville han utvecklas o ta chansen i Timrå som många yngre verkar vilja nuförtiden?
Tränar Tarvainen de yngre målvakterna oxå om än lite?
Vore bra i såna fall.,
Fick han inte stå i VIK? Ville han utvecklas o ta chansen i Timrå som många yngre verkar vilja nuförtiden?
Tränar Tarvainen de yngre målvakterna oxå om än lite?
Vore bra i såna fall.,
Åkerblom i 6e: "17 år och 192 cm"
Han får passa sig för Corso med andra ord. ;)